אגם גארדה, ורונה, ונציה טיול ל-6 ימים

תמונה ראשית עבור: אגם גארדה, ורונה, ונציה טיול ל-6 ימים  - תמונת קאבר
ונציה במלא הדרה

באפריל 2015 יצאנו לאיטליה, 2 זוגות, רכב ומלונות הוזמנו כבר מהארץ דרך האינטרנט, מחירים אציין במשך הפוסט. הגענו לנמל התעופה בונציה ב-8.30 בבוקר, יום חמישי, ניגשנו בשדה לאוויס לקבלת הרכב שהוזמן מהארץ (רכב + ביטוחים עלות 1000 ש”ח) פקיד הקבלה ניסה לשכנע אותנו לרכוש ביטוח נוסף אך מאחר וידענו כי הקפנו את כל הביטוחים סרבנו בנימוס… (לא שזה עזר לנו.. ביום שהחזרנו – המשך יגיע..). הגי פי אס התאשת על עצמו די מהר וכבר היינו בדרכנו לאגם גארדה – למלון “VELA DORO, השוכן בעיירה BARDOLINO על שפת האגם, מרחק הנסיעה כשעה וחצי תוך הקפדה לא לעבור מהירות מותרת, הכביש מלא במצלמות מהירות. לאחר התמקמות במלון יצאנו לעיירה ציורית SIRMIONE שם טיילנו בעיר העתיקה.

ליד המבצר היפיפה התיישבנו במסעדה מאחר והייתה הומה בבני אדם הנחנו שהאוכל טעים ולהפתעתנו הגישו לנו תפריט בעברית – אכן לא התאכזבנו. משם המשכנו לעיירה LONATO כי להיות באיטליה חצי יום ולא לקנות כלום זה לא שלם בעיירה זו יש קניון שווה הכתובת שלו היא: VIA MANTOVA 36 , 25017, LONATO DEL GARDA BS ITALY מרחק הנסיעה כ-20 דקות . חזרנו בלילה למלון מותשים אך מרוצים.

יום שישי – יצאנו מוקדם לכיוון הר מונטה בלדו לעלות על הרכבל, כ-2.5 ק”מ ליד המלון שלנו היה שוק מדהים שמתקיים רק בימי שישי ועל הדרך ביקרנו גם בו. הנסיעה להר מונטה בלדו ארכה כ-45 דקות. עליה ברכבל כ-20 יורו לאדם . מראה מדהים מלמעלה אבל קר מאוד. ההר נמצא בעיירה שנקראת MALCESINE

לאחר כ-3 שעות במקום המשכנו לעיירה ריבה דל גארדה ולימונה. LIMONE SUL GARDA מקום מאוד יפה ומומלץ לביקור , ירדנו לטיילת והסתובבנו בין הסימטאות, שם גם ישבנו במסעדה על שפת האגם. בחנויות ניתן למצוא הרבה לימונים בכל מיני ורייציות, גם מיובשים וגם המשקה המקומי “למונצ'לו”

בלילה עוד חזרנו לטייל ליד המלון שלנו וכמובן אכלו את הגלידה ספגטי המומלצת של קריסטילו שיש לו בית קפה על שפת האגם בברדולינו

שבת:

יצאנו בבוקר לכיוון ורונה , בדרך ביקרנו בעוד קניון שנמצא 10 דקות מורונה. מרחק הנסיעה מאגם גארדה כחצי שעה.

לאחר התמקמות במלון השארנו את הרכב בחניה ויצאנו ברגל לארנה של ורונה – שם מצוייה גם המרפסת של רומאו וג'ולייט, והמון המון סימטאות שפשוט כייף לטייל בהם . לאחר שיטוט של מה שעות ומאחר והיה לנו רק יום אחד בורונה לקחנו אטובוס תיירים (20 יורו לנוסע) שניתן לעלות ולרדת בכל מקום שנרצה. קצת תמונות מורונה:

לגמרי במקרה ביום שהיינו בורונה הייתה עצרת זיכרון לנפגעי מלחמת העולם והיה מרגש מאוד להיות נוכחים במקום , היה במקום גם שלט שמציין את ארץ ישראל .

בתמונה : המרפסת של גולייט

יום ראשון : יצאנו בבוקר לוונציה יותר נכון למלון שלנו במנסטרה 10 דקות מונציה. את הרכב השארנו במלון CORITA לידו יש תחנת אוטובוס מס 2 , 4 תחנות שלא תמיד הוא עוצר בהם ואנחנו בונציה. קנינו כרטיס ל 72 שעות שכולל נסיעות באוטובוס ובאוטובוס הימי בונציה לכל התחנות כולל האיים בורנו ומורנו – דבר שהתברר בדיעבד כמשתלם במיוחד.

ונציה , ונציה , עיר מדהימה , הגענו לכיכר מרקו פולו ושם היו חבורות חבורות של זמר שעשו שמח בכיכר

שטנו בגנדולה עם בחור חביב ששר לנו (עלות 80 יורו לגנדולה)

ובערב הגענו לקזינו בונציה ששם התאכזבנו מאוד כי הגישה שלהם הייתה סנובית לטעמנו . לא מומלץ בכלל.

יום שני : עוד הסתבבות בונציה , היה קצת גשום ביום זה , אז יותר השתמשנו בשירותי האוטובוס הימי , היינו בגטו היהודי , שם גם אכלנו במסעדה כשרה “גם וגם”

יום שלישי : שיט באוטובוס הימי קו מספר 3 לאי מורנו , אי שמתמחה במוצרי זכוכוית , משם המשכנו עם קו מספר 3 שוב אוטובוס ימי לאי בורנו שאותו אהבנו מאוד , באי זה , כל בית צבוע בצבע אחר והם מתמחים במוצרי תחרה . מקום מדהים מומלץ מאוד

פה בילינו עד אחר הצהרים , הרבה סימטאות מעניינות , בתי קפה ומסעדות , כדאי לבדוק שעות חזרה של האוטובוס הימי כי אנחנו פיספסנו אותו ברבע שעה וחיכינו שעה. חזרנו למנסטרה ומשם לאחר צק אאוט מאוחר שסוכם מראש לקחנו את הרכב לשדה התעופה – מרחק נסיעה 10 דקות . כאשר החזרנו את הרכב התברר שחייבו אותנו ב 30 ארו נוספים על ביטוח שסרבנו לקבל כבר ביום הראשון ולאחר דין ודברים קצר , הסכימו לבטל את החיוב . תם ונשם טיול מהנה הספקנו הרבה בשישה ימים ממולץ בחום

רוצה לעקוב אחר הבלוג של IDIT LEVIN BUGANIM?

הפוסט הבא ›
תאילנד - אוקטובר 2017
מתוך הבלוג של IDIT LEVIN BUGANIM
27-10-2017
טיול עצמאי בקוסטה ריקה
מתוך הבלוג של IDIT LEVIN BUGANIM
21-06-2014
לכל הפוסטים של IDIT LEVIN BUGANIM »