ספארי בטנזניה וקניה

תמונה ראשית עבור: ספארי בטנזניה וקניה - תמונת קאבר

כל זה התחיל ברעיון לקחת את ההורים לטיול של ספארי בקניה וטנזניה!!!
את כל הטיול ארגנתי מהארץ בעזרתו של חבר מטנזניה שהוא גם מדריך טיולים!!!
את החבר פגשתי לפני שלוש שנים ב"טיול של אחרי צבא" ועד היום אנחנו בקשר.
עלויות הטיול לא היו כל כך גבוהות בשביל מה שקיבלנו!!!
$1200 כרטיס טיסה בחברת Turkish Airlines עם קונקשן באיסטנבול!
שאר הטיול עלה כ-$3500 לאדם כולל הסעות, מזון, מלונות, כניסות לשמורות וויזות בין מדינות ($50 לכל אחת!)
פרטי המדריך/מארגן של הטיול הם:
Alexander Adrian Macheya
כתובת מייל: tatoguides@gmail.com
טלפון: 255-754-511-898

יום 1
טיסה מנמל התעופה בן גוריון לאיסטנבול לקונקשן של 5 שעות!!
החלפת מטוס והמראה לנמל התעופה Jomo Airport שבניירובי, קניה.

יום 2
נחיתה בניירובי ב-03:20.
יציאה ב-Shuttel לכיוון מעבר הגבול Namanga שבין קניה וטנזניה.
הגענו לעיירה Arusha שבטנזניה לאחר נסיעה+בירוקרטיה במעבר גבול.
התמקמנו במלון "Arusha tourist inn" ששם פגשנו את המדריך שילווה אותנו במשך הספארי בטנזניה.

יום 3
יציאה מוקדמת עם רכב הספארי והמדריך לכיוון אזור הספארי של צפון טנזניה.
התחלנו את המסע ב-Lake Manyara לפתיחת התיאבון לקראת הבאות!
לאחר כ-6 שעות של נסיעה ומפגש ראשוני עם החיות עזבנו את השמורה ונסענו לעיירה Karatu ששם השתכנו ב-Olea lodge.

יום 4
פתחנו את הבוקר בנסיעה לביקור של שבט מקומי הנקרא Iraq ששם הם (בעזרת המדריך) הסבירו לנו על אורך חייהם ומנהגיהם ואף הלבישו אותנו בלבוש החתונה שלהם וכיבדו אותנו בבירה תוצרת עצמית.
לאחר מכן המשכנו לטיול רגלי של כשעתיים בחיפוש אחר "מערות פילים".
טיול מדהים ביופיו ששם ראינו את "מערות הפילים" ואפילו התקבדנו במפל מרשים!
כשחזרנו קיבלנו הסבר על גידול הקפה באזור הזה של טנזניה ע"י הבחור שאירח אותנו משבט ה-Iraq.
לאחר מכן חזרנו לאותו מקום לינה Olea lodge שב-Karatu.

יום 5
יציאה מוקדמת לכיוון השמורה המפורסמת ביותר ה-Serengeti ששם הסתובבנו כ-8 שעות עד החשיכה בחיפוש אחר כל בעל חיים אפשרי!
ב-Serengeti ישנו ב-Seronera willdlife lodge שמשמעות השם היא מרכז הסרנגטי!

יום 6
המשך שוטטות ב-Serengeti עד לשעות הצהריים.
מעבר לשמורה שצמודה ה-Nagorogoro לקראת כניסה למכתש שבדרך עצרנו אצל בני שבט ה-Masai להתבוננות על הכפר ולמידה על אורח החיים שלהם ומנהגיהם!
שם ישנו ב-Rhino lodge.
image 2.jpeg

יום 7
יציאה מוקדמת מאוד (מומלץ כמה שיותר מוקדם) בשביל כניסה ל-Nagorogoro crater לנסיעה של חיפוש אחר חיות.
לאחר מכן נסענו לכיוון Lake eyasy (אגם יבש) בשביל היפגש עם שבטים מקומיים ה-Bushmans.
שם ישנו ב-Moivaro tented lodge.

יום 8
יצאנו בחמש בבוקר לכיוון אחד השבטים המקומיים ה-Hadzabe שאיתם יצאנו למסע צייד (להצטייד בנעליים).
לאחר מסע הצייד חזרנו לכפר שלהם וקיבלנו הסבר על אורח חייהם ומנהגיהם וגם למדנו איך להשתמש בחץ וקשת!
משם המשכנו למפגש עם שבט ה-Datoga שגם אצלם למדנו על אורח החיים ומנהגיהם וראינו איך הם מכינים את הראשי חצים והחניתות לצייד.
כשסיימנו יצאנו חזרה ל-Arusha לאותו מלון Arusha tourist inn.

יום 9
יציאה בבוקר לכיוון מעבר הגבול Namanga ומעבר לקנייה באמצעות Shuttel ומשם לניירובי.
בניירובי השתכנו עד סוף הטיול במלון Kenya comfort ששם פגשנו את המדריך שלנו לקנייה.
הסתובבנו בניירובי לראות את הפארק Uhuru.

יום 10
יצאנו בבוקר לכיוון Lake naivasha ששם עשינו שייט על גבי סירת מנוע על האגם כדי לראות חיות המשוטטות בקרבתו.
עם הסירה יצאנו ממקום הנקרא Lake naivasha crescent.
לאחר מכן נסענו להתבוננות באגם יפה Lake oloiden שנמצא ממש בסמוך לכפר Kongoni.
לאחר מכן חזרנו לניירובי.

יום 11
יצאנו בבוקר לכיוון גן החיות Nairobi safari walke למבט בצורה שונה על החיות.
לאחר מכן המשכנו לבית היתומים לפילים (נפתח ב-11:00 עד 12:00) Daphne sheldrick elephant ששם ראינו וקיבלנו הסברים על הפילים שננטשו ע"י הלהקות שלהם ועל איך מטפלים בהם.
לאחר מכן נסענו לתחנת האכלה של ג'ירפות Giraffe center ששם נתנו לג'ירפות לאכול (בהחלט חוויה רטובה)!
אח"כ נסענו למפעל של ייצור חרוזים Kazuri beads factory ששם ראינו את תהליך הייצור של מיליוני שרשראות וכלים המסתובבים ברחבי העולם כולו!
לאחר מכן נסענו לראות מופע של הצגת 42 התרבויות שקיימות בקנייה Bomas of kenya.

יום 12
יצאנו בבוקר לנסיעה ב-Nairobi national park למבט על חיות הנמצאות בשמורה טבע פתוחה במרחק נגיעה מהעיר ניירובי.
לאחר מכן חזרנו העירה להסתובבות בשוק המקורה City market.

יום 13
בבוקר הלכנו להסתובב בעיר ניירובי ועל הדרך עצרנו בשוק של שבט המסאי ה-Masai market שהוא שוק נייד שכל יום נמצא במקום אחר בעיר וסביבתה.
בערב הלכנו לאכול במסעדת Carnivore לחווית אוכל מטריפת חושים!!! (מומלץ לכולם אפילו לאלו שלא חסידי בשר יש גם תפריט צמחוני. החוויה שווה כל שקל!!!).

יום 14
נסענו ל-Mamba village לראות תנינים מכל מיני גדלים ואף לראות איך מאכילים אותם.
למי שרוצה ישנה אפשרות גם להחזיק את התנינים!
חזרנו חזרה למלון לקראת שובנו ארצה.

רוצה לעקוב אחר הבלוג של sarigsemo?

הפוסט הבא ›
טיול אותנטי באלבניה
מתוך הבלוג של sarigsemo
29-10-2015
לכל הפוסטים של sarigsemo »